6.2.14

Roka ve Peynirli Ton Füme Sarma

CLICK FOR ENGLISH
PER ITALIANO

Roka ve Peynirli Ton Füme Sarma

Tam olarak yazacak olursak Balsamik Sosla tatlandırılmış Ananas, Armut, Roka ve Krem peynirli (Philadelphia) Ton Balığı Füme Sarma da diyebiliriz.
İsmi uzun ama hazırlaması kısa süren çok pratik bir antipasto.  

Bu tarifte yabani roka kullanıyoruz. İtalyan rokası olarak da geçen yabani roka her ne kadar Türkiye'de henüz İtalya'daki kadar yaygın olmasa da gün geçtikçe popularitesinin artacağını düşünüyorum. 

Malzemeler:
100 gr ton balığı füme dilim
100 gr Philadelphia (ya da labne)
Yabani roka
Ananas
Armut
Sızma Zeytinyağı
Balsamik Sirke
Tuz


Balsamik Sosla tatlandırılmış Ananas, Armut, Roka ve Krem peynirli Ton Balığı Füme Sarma

Yapılışı:

Ön not: Benim aldığım ton füme paketinden genellikle 4 dilim çıkıyor. Ben herbir dilimi ikiye kesiyorum, bu şekilde toplam 8 sarma elde ediyorum.

  • Ton füme dilimi üzerine peyniri sürün. Rokayı koyduktan sonra sararak kapatın.
  • En alta ananas, üzerine ton füme sarma ve en üste armut gelecek şekilde kürdanla tutturun. Servis tabağına alın.

Adım Adım Ananas, Armut, Roka ve Krem peynirli Ton Balığı Füme Sarma Tarifi

Balsamik Sosla tatlandırılmış Ananas, Armut, Roka ve Krem peynirli Ton Balığı Füme Sarma

  • Üzerlerine biraz zeytinyağı ve balsamik sirke gezdirip çok az tuz serptikten sonra servis yapın.

Balsamik Sosla tatlandırılmış Ananas, Armut, Roka ve Krem peynirli Ton Balığı Füme Sarma

Afiyet olsun....



No comments:

Post a Comment