1.1.14

Merhaba

TÜRKÇE İÇİN TIKLAYIN
CLICK FOR ENGLISH


Yeni bir blogla herkese merhaba...

İlk bloğum Thermomix Tarif Defterim ile blog dünyasına adım atalı 4 seneyi aşkın bir süre oldu. (Bilmeyenler için hemen patantez açıp kısa bir not düşeyim, Thermomix henüz Türkiye pazarına girmemiş ama girmek üzere çalışmaları olan, Alman şirketi Vorwek'in ürettiği, pek çok ülkede oldukça popüler, multi fonksiyonel bir mutfak robotu. ).

İlk bloğumu hazırlamamda internette Thermomix'le yapılan tarifler üzerine hiç Türkçe blog olmayışı çıkış noktam olmuştu. Adından da anlaşıldığı üzere yalnızca Thermomix tariflerine yer verdim.

Zaman içerisinde Thermomix haricinde geleneksel yöntemlerle yaptığım başka tarifler de birikti elimde. Her ne kadar onları da paylaşmak istesem de bloğun bütünlüğünü bozmamak adına Thermomix Tarif Defterim'de yer vermemeyi tercih ettim.

Aslına bakarsanız bu bloğu hazırlamamda beni tetikleyen bir diğer şey de internet üzerinden tarif okumaya alışmış olmam. Yemek yaparken kendi tariflerimi dahi blog üzerinden okuyorum, böylece kendi notlarımı da görmüş oluyorum. Bu yönteme öyle alıştım ki, elimdeki klasik tarif defteri bana yetmez oldu ve geleneksel tariflerimi de ayrı bir blogda toplamaya karar verdim.

Vakit buldukça klasik yöntemlerle yaptığım tarifleri ekleyeceğim buraya. Ne kadar aktif olacağını zaman gösterecek...

Görüşmek üzere...

2 comments:

  1. Canım Sinem'ciğim, Sen ne yaparsan güzel yaparsın, şimdiden çok başarılı olacağını görebiliyorum; ne de olsa yaptıkların yapacaklarının teminatı...:)
    Merak ve keyifle seni takip edeceğim, Thermomix'im olmadığı için(:) verdiğin o güzel tarifleri yapamıyordum, ne iyi ettin de bu bloğu açtın; yeni yılla birlikte yenilenmiş olmak da çok güzel oldu ayrıca, şimdiden ellerine, emeğine sağlık içiyle dışıyla güzel ve tatlı arkadaşım..:)
    Sevgiler, Elife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elife'cim,
      Çok çok teşekkür ederim bu sıcacık, candan yorum için. Blog henüz çok yeni olduğu için bana da sürpriz oldu.
      Ne zamandır aklımdaydı Thermomix kullanmadan yaptığım tarifleri de düzenleyip bir blog altında toplamak. Kısa bir ön çalışma yapmıştım. Önümüzdeki günlerde fotoğraf makinesini boynuma asmadan mutfağa girmek mümkün olmayacak anlaşılan:)

      Thermomix'le yapılan tariflere gelince.. O tariflerin büyük çoğunluğu kolaylıkla klasik yöntemlerle de yapılabilir. Onlar arasında da ilgini çeken olursa bana söylemen yeter, klasik yönteme çevirmende yardımcı olurum. Sebzeleri elde doğrarsın mesela. Benim Thermomix'le yoğurduğumu elde ya da başka bir mutfak aletiyle yoğurabilirsin. Karıştırmayı mikser ya da blender'la yaparsın vesaire vesaire. Thermomix'i olmayanlar için şöyle bir yazı yazmıştım: http://thermomixtarifdefterim.blogspot.it/p/thermomixi-olmayanlar-ne-yapsn-for.html

      Tekrar teşekkürler samimi sözlerin için. Öpüyorum çok.

      Delete